eHelpdesk

eHelpdesk

Οι υπηρεσίες SaaS, και κυρίως οι Υπηρεσίες Αποθετηρίων και OpenABEKT, παρέχονται με ολοκληρωμένο τρόπο και υποστηρίζονται από τις υπηρεσίες eHelpDesk, eKnowledgeBase και eLearning, οι οποίες μεγιστοποιούν τα οφέλη προς τους χρήστες.

To σύγχρονο ηλεκτρονικό περιβάλλον υποστήριξης χρηστών eHelpDesk παρέχεται δωρεάν στους χρήστες για τις ανάγκες του έργου και τις εφαρμογές που αναπτύσσονται σε αυτό. Πρόκειται για μια εφαρμογή καταγραφής αιτημάτων χρηστών που θα χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες SaaS του ΕΚΤ. Το eHelpDesk συμβάλει στην καλύτερη υποστήριξη των χρηστών και τη μεταξύ τους δικτύωση και ανταλλαγή γνώσης.

Ο χρήστης μπορεί να εισέλθει με τον προσωπικό κωδικό που του έχει δοθεί και να υποβάλει ένα αίτημα υποστήριξης για παροχή βοήθειας σε οποιαδήποτε απορία αφορά τον σχεδιασμό και την καταγραφή προδιαγραφών ανάπτυξης εφαρμογών SaaS, ή οποιοδήποτε πρόβλημα έχει προκύψει σε κάποια από τις υπηρεσίες SaaS. Η εφαρμογή θα είναι σύντομα διαθέσιμη.